Regulamin salonu
REGULAMIN USŁUG W SALONIE SPA BEAUTY ROOM
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usług w Spa beauty room.
- Osoby niepełnoletnie mogą korzystać wyłącznie za zgodą opiekuna prawnego.
- Skorzystanie z oferty salonu oznacza akceptacje Regulaminu.
REZERWACJA WIZYTY
- Klientki mają możliwość wcześniejszego umówienia wizyty poprzez sms lub telefonicznie. Jeśli nie odbieramy telefonu proszę o zostawienie SMS – oddzwonimy.
ŚWIADCZENIE USŁUG
- Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie, bez osób towarzyszących i zwierząt.
- W przypadku spóźnienia klienta Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
- W przypadku spóźnienia klienta powyżej 15 min. Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, a zadatek nie zostaje zwrócony.
KWALIFIKACJA DO ZABIEGU
- W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do Zabiegu pracownik przeprowadza wywiad, który ma na celu ustalić, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
- Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.
KWALIFIKACJA DO ZABIEGU MAKIJAŻU PERMANENTNEGO
- Rezerwacja usługi makijażu permanentnego, wymagana jest wpłata zadatku rezerwacyjnego w kwocie (30% ceny zabiegu), max do 3 dni od zapisu.
- Zadatek jest bezzwrotny i odliczany od kwoty zabiegu podstawowego.
- Wpłata zadatku jest równoznaczna w akceptacją zasad zawartych w tym regulaminie.
- Dane do przelewu: Spa beauty room Ilona Kowalska
- Bank ING 92 1050 1445 1000 0092 5564 2747
- Tytuł przelewu: Makijaż permanentny, Imię Nazwisko, data wizyty.
- Zadatek nie jest zwracany w przypadku, kiedy: – Klientka nie poinformuje, że nie pojawi się na wizycie. – Klientka odwoła wizytę na mniej niż 48h. – Jeśli na wizycie okaże się, że istnieją przeciwwskazania do zabiegu, o których nie poinformowała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. – Klientka na wizycie zdecyduje, że jednak rezygnuje z wykonania zabiegu.
- Na zabieg Klientki przychodziły zdrowe. Osoby przeziębione, bezpośrednio po zabiegach estetycznych /chirurgicznych /stomatologicznych –nie będą kwalifikowane do zabiegu. W takich sytuacjach zadatek pozostaje bezzwrotny i nie przechodzi na poczet ewentualnego następnego zapisu.
- Nie wszystkie metody mogą być wykonane w odniesieniu do każdej Klientki. Na zabiegu szczegółowo omawiany jest zabieg oraz efekt do jakiego dążymy. Jest wykonywana wizualizacja kształtu. W przypadku, kiedy oczekiwania Klientki są sprzeczne z moją wizją i nie dojdziemy do porozumienia lub jeśli oczekiwania Klientki są niewykonalne, niezgodne z moją estetyką pracy, niezgodne ze sztuką wykonywania zabiegu lub kiedy Klientka nie rozumie istoty zabiegu, zaleceń i przeciwwskazań– zastrzegam sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu. W takich przypadkach zadatek jest traktowany jako opłata za konsultację, podczas której była wykonywana wizualizacja oraz rozmowa na temat zabiegu.
- Każdy zapis na zabieg poprzedzony jest wstępną konsultacją weryfikującą Klientkę na zabieg, podczas której informowana jest o przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu oraz o samym przebiegu zabiegu.
- Każdy zabieg jest umawiany na konkretny czas.
- Dopigmentowanie – Jest zabiegiem mającym na celu utrwalenie, wzmocnienie efektu, dopigmentowanie ubytków (jeśli są) po pierwszym zabiegu pigmentacji. Dopigmentowanie powinno odbyć się do 2 miesięcy od daty zabiegu podstawowego.
- Odświeżenie – Jest zabiegiem, który wykonuje się w celu odświeżenia zabiegu podstawowego. Zabieg odświeżenia odnosi się do Klientek, który miały wykonany zabieg podstawowy i dopigmentowanie. zachowania się kształtu/konturów makijażu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych klientów jest Spa beauty room
- Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych.
STANDARDY HIGIENICZNE
- Salon ściśle przestrzega wymogów sanitarnych sanepidu w zakresie utrzymania porządku, obowiązku dezynfekcji i sterylizacji oraz wytycznych na czas epidemii.
- Po wejściu do salonu Klient ma obowiązek zdezynfekować ręce przy użyciu wskazanego preparatu.
PŁATNOŚCI
- Klient ma możliwość płatności za Usługi w salonie gotówką lub kartą.
- Cennik Usług dostępny jest w salonie i na stronie www.spabeautyroom.pl.
- Rabaty i promocje nie łączą się.
- Płatność za makijaż permanentny (obowiązkowy zadatek 30%)
BONY I KARNETY
- Sprzedaż Bonów jest prowadzona bezpośrednio w salonie oraz za pośrednictwem strony internetowej spabeautyroom.pl
- Płatność za Voucher kupiony bezpośrednio w salonie dokonywana jest przez Klienta gotówką lub kartą.
- Bon podarunkowy zakupiony bezpośrednio w salonie jest wydawany w formie eleganckiego zaproszenia zapakowanego w kopertę.
- Za Bon zamówiony przez stronę, przyjmujemy płatność przelewem. Przyjęcie zamówienia Sprzedający potwierdza mailowo.
- Przy płatności przelewem, Bon z unikatowym kodem wysyłany jest na adres e-mail Klienta w formie pliku PDF, jednak dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
- Bon zakupiony internetowo należy wydrukować i okazać podczas umówionej wcześniej wizyty w salonie przed wykonaniem Usługi.
- Nie wysyłamy na adres zamieszkania Klienta Bonu zakupionego za pośrednictwem strony internetowej.
- Bony ważne są 3 miesiące od zakupu. Data ważności Bonu nie może ulec wydłużeniu.
- W przypadku nieodwołania zarezerwowanego zabiegu w ramach Bonu, 24h przed planowaną wizytą, zabieg uznaje się za wykonany.
- W przypadku niewykorzystania Bonu podarunkowego w terminie jego ważności, Klient nie ma prawa skorzystać z zakupionej usługi, której dotyczy Bon.
- Klient nie ma prawa wymiany Bonu podarunkowego na świadczenie pieniężne.
- Rezerwując wizytę prosimy poinformować o tym, że formą płatności za usługę będzie Bon.
- Klient, realizując Bon zawsze na wizytę przynosi go ze sobą.
- Bon może być wykorzystany w częściach. Nie ma możliwości wydawania reszty w gotówce, Klient jest zobowiązany dopłacić różnicę, jeśli taka wystąpi.
- Płatności Bonem podarunkowym nie można łączyć z promocjami, rabatami.
Administratorem Danych Osobowych Klienta jest Spa Beauty Room Ilona Kowalska, ul. Podłęska 1/3, 30-865 Kraków.
Dane Osobowe są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania prawa.
Dane Osobowe będą przetwarzane w celach:
a) realizacji Vouchera
c) rozliczenia i zafakturowania usług,
d) przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego (o ile dotyczy),
e) marketingowych jeżeli podstawą prawną przetwarzania są dozwolone, prawnie uzasadnione interesy administratora danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
Ponadto Dane Osobowe mogą być wykorzystywane dla celów statystycznych w ramach prawnie dozwolonego i uzasadnionego interesu administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit f) RODO).
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji Vouchera.
Dane Osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do prawidłowej realizacji powyższych celów, a po ich wykonaniu przez okres wymagany obowiązkami nałożonymi na administratora danych przepisami prawa, w tym (i) przepisami dotyczącymi odpowiedzialności cywilnej za należyte wykonanie przez strony swoich zobowiązań oraz (ii) przepisami podatkowymi.
Klient ma prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na szczególną sytuację lub w celach marketingu bezpośredniego, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.
W razie uznania, że doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi: art. 6 ust. 1 lit. a, b), c) i f) RODO.
REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi. Powinien to zrobić w ciągu 3 dni od jej wykonania.
- Reklamację należy złożyć e-mail salonu.
- Salon ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji.
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Zabrania się palenia papierosów na terenie Salonu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Usług
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianach zostanie opublikowana w mediach społecznościowych.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1.03.2022